Пояснення просто дивують.

Про це повідомляє Znaj.ua.

Lifecell масово заманює українців у фінансову пастку, користувачі лютують: «чому ми маємо платити»?

Мобільний оператор Lifecell вигадав нову схему, за якою може змусити клієнтів перейти на контрактний пакет і сплачувати за тарифами значно більше, аніж раніше. При чому аргументують такі новації, як не дивно, «бажанням заощадити».

Lifecell надсилає «листи щастя» клієнтам.

Однією з перших про це розповів на сторінці у Facebook В’ячеслав Сапігура. Він зазначив, що не збирається переходити на контракт, а залишить найдешевший пакет послуг – навмисне, аби запобігти невиправданим витратам:

«Інтервал поповнень збільшу на тиждень, чи щось типу того. Коротше кажучи, зроблю так, аби на мені менше заробляли. Раніше було зручно, поставив щомісячне нагадування в календарі, лімітував помісячно трафік і все було добре. Зараз же ці людиноподібні істоти вигадали схему, для нашої «економії», аби змусити якнайбільше людей перевести на контракт», — пояснив він.

Про «винаходи» оператора вже в курсі і Петро Тарасенко. Він звертає увагу, що за той самий проміжок часу компанія примудряється заробити на користувачах стільки, скільки може:

«Хочеш заробляти на абонентах більше не підвищуючи при цьому ціну абонентської плати? — роби як lifecell. Адже ніхто не помітить, що тепер за ті ж гроші (за рік) можна користуватися послугами не 52 тижні як раніше, а всього 48».

Пізніше, правда один з клієнтів від Lifecell все ж таки отримав відповідь. Але у ній аргументи якісь практично неймовірні: інфляція, перехід на 4-тижневу систему і так далі.

Користувачі в коментарях абонентів підтримали: мовляв, самі неодноразово бачили, як це все працює, радять відмовитися від таких послуг.

Дивіться: зміна мобільного оператора зі збереженням номеру

Нагадаємо, мобільний оператор lifecell анонсував зміну тарифів.
Як повідомляв Знай.ua, користувачам «Київстару» нав’язують платні послуги.
Також Знай.ua писав, смартфони Xiaomi масово вийшли з ладу по всьому світу.